aoutch

2010-06-16 @ 23:14:19
Jag har bränt mig på hela framsidag av kroppen! :'( Hoppas jag kommer att kunna sova nånting inatt!
I morse gick jag och Karolina ut och sprang som sagt, och gick till finnsjön och åt frukost. Vi badade och solade, och sen gick vi hem till henne och stekte lite till på hennes altan. Då kom vi på den brilianta idén att vi skulle spraya saltvatten på kroppen, så man blir brun fortare. Inte så bra! Får hoppas att det har lagt sig lite tills imorgon iallfall... Jaja, men snart ska jag gå och lägga mig, och imorgon blir det upp tidigt igen! Vi ska springa 
/Kajsa (Kräftan) ♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback