Bilder! Bilder!

2010-06-04 @ 16:24:44
Nu har jag tagit tag i det hela och tatt bilder på mina nya grejer:
ny blus. detta är också dagens outfit!

ny blus, likadan som den över, bara en annan färg!

nytt linne, fick det i födelsedags present av Ebba och Maria.

"nytt" linne. Det kom i min senaste Nelly leverans, alltså ganska länge sen

ny byxdress. Fick i födelsedags present av Hanna, theres o olivia

ny kofta. fick i födelsedags present av malin och annie!

Känns som att jag har glömt något?! Hmm. Men sen har jag fått lite smycken och sånt också, men dom får ni se nån annan gång!
.
Snart åker jag till stallet, och efter det ska jag hem till Mat (Mathilda, haha) med karolina och ha det mys! Vi ska käka pizza och tjocka oss. Så det här blir nog sista inlägget idag, om det inte  blir en liten gästblogg av mina murpos? You never know! ;) Jaja, måste skynda mig att packa nu, talk to you later (or tomorrow)!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback