dålig uppdatering

2010-06-13 @ 18:16:33
Hej! Nu var det alldeles för längesen jag uppdaterade!! Men jag har inte haft min dator under hela veckan så jag har fått låna mammas...
I fredags var jag inte hemma nånting under hela dagen. Jag sover hos Ebba från torsdag och sen åkte jag direkt till stallet. Efter det var det bara att byta om för att gå på examensfest. Jag sov över där också.
Igår åkte jag till stallet direkt på morgonen och kom hem ungefär klockan sju. Vi hade sommaravsluting. När jag kom hem kom Karolina hit.
Det var min helg. Idag har jag bara städat :(. Nu ska jag sätta mig och ´försöka läsa ut eclipse. puss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback