Skolavslutning :)

2010-06-10 @ 18:22:29
Tjatja! Nu är det äntligen sommarlov!! Gudars vad skönt! Men vädret är inte lika härligt, regnregnregn! Jag vet inte vad som hände igår, jag glömde av att uppdatera... Men jag satt inte vid datorn heller på hela dan så det kan ju vara en anledning  Jag tänkte visa klänningen jag hade ikväll, för jag kan inte lägga in bilderna ännu!
Efter skolan hade vi fika, och sen har jag pratat med ebbs och johanna i telefon i några timmar. Snart ska jag möta upp dem och gå till ica för att hyra film och annat mys! Hade egentligen planerat annat (typ fest?) men det sket sig.. Jaja, jag lovar att jag kommer ha minst lika kul ändå  Vad ska ni göra ikväll då? Hade ju vart kul att va ute och fira, typ grilla, men vädret sätter stop för det!


sliten efter RM..? haha



Minnen ♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback