Ändrade planer.

2010-05-12 @ 23:05:18
Hur mår ni? :) mamma är så himla seg så hon gick och la sig innan vi hade hunnit beställa kläderna! vi får göra det imorgon istället. Nu sitter jag och min syster och gör inköpslista för fredag, då vi ska på en ordentlig shoppingrunda! Jag har också kollat lite på sandhamn, och då hör jag en låt som  jag känner igen... Den är ganska gammal men ändå så bra! Hellogoodbye – Here (In Your Arms) (Radio Edit) Värd att lyssna på! Och jag lovar att 99,9% av er som lyssnar på den känner igen den och tänker på soooooommar :) Väldigt vad jag bablar härva? Nu ska jag stänga ner datorn, men vi hörs imorgon!
(och ja, jag har försökt göra hissar/dissar listan, men det vill verkligen inte funka! Jag ska försöka på min andra dator imorgon så kanske det funkar bättre)
.
PUSS

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback