Det jag köpte:

2010-05-13 @ 17:28:55
Detta är vad jag köpte! En värmeskyddande spray från Matrix, ett ljusblått nagellack och ett puder från Viva la Diva. Jag tyckte inte alls det fanns mycket fint på freeport... Bara massa tråkiga kläder. Jag gick in på Mango tex. På mango tycker jag alltid att dom har jättemycket söta och fina kläder, men här var det usch, usch, usch! Fy vad fula grejer! Det fanns en halv fin kofta, men resten var tantigt i skrikiga eller urtrista färger. Billigt men kasst! Big nono för det! Hmm, såg nu att pudret var vattenfast, fast frågan är om det är bra eller dåligt? Det är ju bra om man ska med klassen typ och bada, men jäkligt jobbigt att tvätta bort! Aja, det löser sig. Jag får leta fram min sminkborttagning (Annars brukar jag använda tvål för jag tycker att det är för trixigt att ta sminkborttagning. Och eftersom att jag har en bra återfuktande ansiktskräm spelar ju inte det så stor roll). Nu ska jag som sagt fixa listan, och jag tror jag ska måla naglarna också! ;)

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback