ganska misslyckad valborg

2010-05-01 @ 11:29:35
Godmorgon.
Igår blev inte alls som jag tänkt mig... När vi hade tatt bussen till ******** så mådde jag jätte illa och var på väg att svimma. Så det var bara att sätta sig på bussen hem igen. Det slutade med att jag hamnade på släktmiddag... Der där jävla illamåendet förstörde hela kvällen! Känns väldigt surt faktist. Det var väl inte så farligt med släkten, men det var ju ändå inte det jag hade tänkt mig att göra, så man blir ju lite besviken.
.
Men jaja, får ta igen det nån annan gång. Snart kommer överraskningen o dagensplagg!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback