HAHA

2010-05-26 @ 17:14:27

Det plingade på dörren för en minut sedan, och så gick jag och öppnade. Det var en kille/man som stog där. Så här sa han:
Konstiga killen: -Hej, jag kommer från blabla och jag pratar om brandsäkerhet här i området.
jag: - Hej..?
Konstiga killen: Ja, så jag ska prata med er också. Bor du här själv eller har du någon sambo?
Jag:
- Asså jag bor ju här med min mamma..?
Konstiga killen: Jaha, tack ändå!

HAHAHAHA jag? sambo?! och lite kul att jag kom i värsta myskläderna och knappt något smink, han tyckte jag såg ut som en typ 18 åring?! hahaha, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller. Jag började iallafall flabba när jag stängt dörren hoho


Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja jag är typ helt kär i den , hahah :D

2010-05-26 @ 19:17:41
URL: http://lbm.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback