jag fyllde ju 15 igår..?

2010-05-25 @ 17:21:34

Jag är hemskt ledsen för att jag inte uppdaterade igår! Jag fyllde ju som sagt år, och jag kände att jag inte ville sitta inne vid datorn. Tråkigt nog var jag tvungen att plugga järnet igår också. Jag hade två (!) prov idag, och jag hade inte pluggat ett skit till något av dem... Denna veckan har vi allafall psykist-stört mycket att göra i skolan. Men snart är det sommarlov! Det är bara sju skoldagar kvar!! Guuud vad härligt. Så nu ska jag kolla på skolavslutnings klänning, och sedan plugga. Men först ska jag skynda mig till amanda, skulle vart där för 30 minuter sen! Och jag ska fylla på naglarna också. Oj vad mycket det är jag ska göra idag. Jag lovar att jag kommer på ännu något mer ;)


Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback