YES yes yes!

2010-05-12 @ 15:19:52
WIHOO, jag har fått mitt körkortstillstånd nu!! Äntligen! Men fy fan för vädret! Så typiskt svenskt att det är strålande sol ena dan och spöregn andra... bu för det! Tänkte igentligen göra ett videoinlägg idag också, men efter utegympa i regnet och promenda hem i ännu mera regn ser jag ut som ett monster, och den bilden vill jag ju inte att ni ska få av mig! ;)
Men istället kommer hissar/dissar lista! Så länge som jag har lovat det nu... Men först måste jag ringa runt lite angående en grej, men snart kommer den! pusssss

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback