cheyer seyer han är pleyer

2010-11-16 @ 22:10:30
Aaaaaj! Är hemma nu från middagen. Har tryckt i mig mat, min mage är alldeles för full. Varför jag åt så mycket kan man ju fråga sig... Jag ligger här som en plufs i soffan och bara sväller. Blä!
Iallafall, ett av höstens/vinterns måsten för mig är mönstrade strumpbyxor. Det är grymt snygg! Kan liva upp en tråkig outfit bestående av bara en tunika. Helst vill jag ha med hjärtan på men jag har inte sett några sånna. Ska kanske kika lite efter ett par imorgon.
Nu ska jag gå och lägga mig. Har redan planerat inlägg för imorgon..! Och jag har bestämt mig för att inte titta på statistiken tills kommentarerna kommer tillbaka. Får se om jag kan hålla det! ;) Sov gott ♥

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback