fields of gold

2010-11-10 @ 20:08:28
Eftersom att jag redan har köpt min nyårsklänning kan jag börja planera för andra accesoarer, så som smycken. Jag hade tänkt mig ett ganska stort halsband, typ som dom under. Jag vet att H&M har ett grymt snyggt också, men det är slut. Lägger upp bild på det så fort jag få tag på en! Jag har också lite ideer på skor, men dem visar jag imorgon!
Bubbleroom / H Halsband Svart på Bubbleroom.se
Fransa Bijouterie Black på Bubbleroom.se
Friis & Co Proudly Necklace Gunmetal på Bubbleroom.se
Gestuz G-Kala-Ne Black på Bubbleroom.se
Friis & Co Clockwork Necklace As Is på Bubbleroom.se
Gestuz G-SANK-NE Multi colored på Bubbleroom.se

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback