ny design

2010-11-10 @ 20:13:54
Nu när jag förhandsgranskade ett inlägg kom jag att tänka på att jag behöver en ny design, men framför allt header. Imorgon kommer Ebba att få sin systemkamera så vi ska försöka planera in en liten photoshoot så fort som möljigt. Fast jag ska nog vänta tills jag har köpt mina UGGs så blir det lite mer vinter känsla. På tal om photoshoot så har jag en grej på gång om/med min bästis Maria. Berättar när det är klart!
Men tycker ni att jag ska köra på en vintrig eller höstig header?
Mina kära vänner får gärna tala om detta för mig imorgon, men ni får såklart kommentera om ni vill! ;)

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback