what am I suppose to do when the best part of me was always you?

2010-11-03 @ 22:25:28
Hej igen alla Kajsas läsare! Ebba här :D

Egentligen har jag ingenting att skriva om, men eftersom jag har lovat Kajsa att göra några inlägg så tänkte jag göra det :) Jaaa, i alla fall så kom Johanna hem från Öland idag! Jag har saknat henne <3

Idag så har jag även vart en sväng uppe i stallet och fixat lite saker, sen så har jag bara vart hemma och slappat :) Det är det som är det bästa med lov, att man kan göra precis vad man vill! Plus att man kan sova tills man vaknar och att man kan gå och lägga sig hur sent som helst :D
Jaja, nu får det vara nog med oviktiga saker som ingen egentligen bryr sig om x) 
 
Här är en bra låt som jag tycker att ni ska lyssna på! :D KLICKA
Puss ;*

//E

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback