where the streets have no name

2010-11-04 @ 22:36:25
Hej, Ebba här!

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om, men jag skriver ändå :) bara för att ni ska få något att läsa! Jag MÅSTE se 'The Lovley Bones'! Den filmen verkar asbra. Här kan ni se trailern ;) TRAILER

Om någon vecka ska jag, Kajsa och Maria ha skräckfilmsnatt! Usch va det kommer bli läskigt, men roligt! Jag är väldigt lättskrämd och rädd, men ändå gillar jag att se skräckfilmer och lyssna på spökhistorier :D Så om ni har några riktigt bra filmer som förslag får ni jättegärna kommentera dom!

Jag tycker att jag och Hanna är bäst på att blogga! Vi uppdaterar ju minst varsitt inlägg varje dag och det är ju grymt ;D Maria får skärpa till sig lite! Hihi 


Här får ni en söt bild som ni kan sitta och glo på ett tag. Bilden har verkligen ingenting med inlägget att göra ;)

<-------THERESE                         HANNA                     KAJSA------>

Puuuuusssss
//E

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback