buu

2010-10-27 @ 20:07:35
Jag skrev lite med min kompis från cheeren nyss, och jag blir så himla deppig av att tänka på att jag slutade... Jag blev ju till och med uttagen att få börja i tävlingslaget. Det var ju så sjukt kul! Jag tränade en gång med det "riktiga" laget, och ändå kände jag direkt att det skulle bli jättebra med alla människor där och alla var så roliga. Och byggen, roligast av allt. Alla behövde verkligen jobba tillsammans och man var alltid tvungen att ge gärnet. Det var väldigt jobbigt men ändå så galet roligt när man lyckas göra tex en riktigt bra show-and-go. Gaaaad vad jag saknar det. Och jag tränade ändå bara en gång. Funderar allvarligt på att börja igen. Men jag tror inte jag kommer klara av alla krav och sånt. Man får inte planera in resor vissa månader osv osv. Jag vill ju ändå satsa på ridningen. Jag vet att jag aldrig kommer kunna satsa ordentligt på cheerleadingen ändå. Man måste vara grym på gymnastik, och det är inte jag och kommer aldrig bli hur mycket jag än tränar. Gymnastiken är den tråkigaste delen av cheeren så jag kommer aldig bli tillräckligt pepp för att bli bra på det. Visst jag kan hjula och göra kullerbytta hyffsat, men om man tittar på dom riktigt duktiga cheerleaderna så gör dom salto, handvolt, flickis och sånt. Så då är frågan om jag ska låta cheeren ta så mycket tid, och lägga mindre tid på ridningen..? Får fundera på det. Kan inte bestämma mig nu.
over and out

Kommentarer
Postat av: Laila

HÄnder till helgen :D

2010-10-27 @ 23:55:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback