seg

2010-10-26 @ 22:42:25
Jag har inte bloggat på ett tag, men jag har inte haft tid eller ork. Idag har jag städat och pluggat, och igår var jag i stan. Köpte en tisha, som jag tänkte ha på mig imorgon så ni får se den i oufiten. Köpte även hälgrepp eller vad det heter. Så nu  kan jag äntligen börja använda mina pumps. Wihhhooooo. Tror faktiskt inte jag kommer använda dom så mycket ändå... Tusan vad trött jag är! Ska gå och lägga mig nu, men först har mamma lovat mig massage! Jag ska försöka blogga som vanligt imorgon, men ni får stå ut så länge!
godnatt!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback