gick runt med stilett för din skull

2010-09-08 @ 17:27:18
Hejsan!
Hemma från skolan nu, äntligen!! Såå tråkigt med skola alltså! Och det värsta är ändå läxorna. Min skolväska vägde minst 10 ton idag när jag skulle gå hem från skolan och hade packat ner mina böcker..! haha
Så nu ska jag iallfall plugga, och senare dra ut och springa en sväng. Och framför allt stretcha! Behöver bli vig för cheerleadingen har ju typ uttagning på söndag! Nervöst!
Bjuder på en goding från Novita.. Om man då vågar (och kan) gå i klackar!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback