tack för maten

2010-09-07 @ 21:49:42
Hejsan! Idag var jag ju somsagt i stan. Shoppade lite små saker, men den skinnjackan jag hade tänkt att köpa fanns såklart inte min storlek! Händer alltid mig ju! Så jag ska åka in någon annan dag i veckan och köpa den då istället. Kollade på en annan jacka också som är lite mer vintrig. Kommer dock inte ihåg vad den kostade, men det känns ändå lite onödigt med en till vinterjacka... Nu när jag har beställt den där andra också. Aja får se hur det bli när jag åker in lite senare i veckan! Nu ska jag iallafall gå och lägga mig tidigt så att jag kan gå upp tidigt imorgon bitti och lägga upp dagens outfit och bild på det jag köpte! Puss och kram!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback