tiamo

2010-09-10 @ 19:03:40
Tjena!
Verkar som att bloggen funkar igen nu? Skönt! Men jag ska ju till mammsen idag och jag vet ej om vi har fått något internet dit ännu... Så uppdateringen i helgen kommer antagligen suga, menmen.
Efter skolan idag hoppade jag Hanna och Olivia på bussen in till stan. Skulle ju köpa en skinnjacka, men jag kom på att det är rätt så onödigt. Jag har ju precis köpt en, och enda anledningen till att jag skulle köpa denna andra var att den hade fårskinnspälskrage. Och kragen syns ju ändå inte när man har halsduk, så ja, det kändes smått onödigt. Slog till på ett par skor istället. Det var inte heller dom jag hade tänkt mig från början, men Hanna och Ollan övertalade mig. Dom har rätt så hög klack så jag vet inte riktigt om jag kommer orka ha dom en hel dag i skolan, så vi får se. Ska nog ändå också köpa dom där skorna som jag hade tänkt mig från början, någon annan gång jag är i stan. Dom är ju bara för underbara!



Köpte alltså dom här ovanför. Tror ni jag orkar gå i dom en hel dag?

Ska köpa dom här. Gudars vad snygga dom är!!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback