!f ! c0u/d b€ A §up3rm@n

2011-04-08 @ 17:00:44
Vet inte riktigt varför jag har den här bloggen längre. Oj, glömde säga hej, förlåt. Men grejen är att jag börjar skriva ett inlägg så fort jag kommer hem från skolan varje dag men jag skriver aldrig färdigt det... Vet inte vad jag ska skriva. Jag har inte tid eller ork just nu att sitta och pilla med massa fina collage och att bara berätta vad jag har gjort i detalj känns inte heller som någon höjdare. Jag skulle kunna lägga upp bara inspirations bilder, men det har jag inte tid att leta fram, och det känns inte så roligt med bara massa inspo..? Jag vill blogga om det jag själv vill läsa om och jag har inte orken till det. Just nu består mitt liv av skolan, musik och återigen skolan. Och hur kul är det att läsa om det varje dag, om och om igen? Blir liksom ingen vidare variation. Så jag får se hur det blir med bloggen. Tar nog en paus för lite mer än en vecka. Sen är det påsklov och då tror jag att det blir roligare att blogga. Ni får ha det grymt tills vi hörs igen! PUSS

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback