noone laughs at god in a war

2011-04-06 @ 20:04:11
Tjaaa. Har grovt mycket att göra så bloggar snabbt. Har egentligen inte mycket att blogga om menmen. Dagen har varit åt skogen, huvudvärk, stress och så jävla trött = ingen bra kombo = ingen bra dag. Ska försöka sova ikapp några timmar i natt. Sitter och pluggar nu som vanligt. Eller ja, försöker plugga. Går inge vidare faktiskt. Men nu måste jag fortsätta. Ha en go kväll! PUSS
Kände att den kom lite random här, men det är iallfall Hermés allra första birkin väska. Rätt cool!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback