dreamed I got a kiss from you. and i think i liked it

2011-02-19 @ 21:41:14
Tjabba!
Full rulle här hemma, passar nämligen min fyraåriga kusin ikväll. Var på frölunda-torg tidigare idag och lyckades hålla mig ifrån att köpa något. Kikade runt en del och hittade en potentiell skolavslutningsklänning på Raglady. Glömde dock kolla priset...  Aja, premiäranvände mina Ray Ban idag. Lite stora är dom, så jag ska försöka fixa det på något sätt.
Kom på nu att jag behöver plugga. H*LVETE! Aja, får ta tag i det nu. Ha en go kväll så hörs vi imorgon! Puss
Kände för en lite random bild. Heheheheheheheh. Okej jag är trött.

Kommentarer
Postat av: ellen

så stygg!!!!!

2011-02-20 @ 12:42:45
URL: http://beehappie.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback