Ebbaslebbabliplifriskpisk

2011-02-22 @ 21:30:54
Hej på er!
Sitter med böcker upp till öronen, har prov imorgon. Har tagit en liten paus från pluggandet och sitter och kikar på skolavslutningsklänning. Jag vet hur jag vill att den ska se ut, men jag har inte hittat den perfekta. Jag har tre alternativ: Enarmsklänning med en lång arm modell lös, eller en vanlig lite oversize vit som man kan knyta ett flätat skärp i midjan eller en simpel vit med udda detajler eller någon rolig urringning i ryggen. Om ni vet en klänning som stämmer in med någon av dessa förklaringar tycker jag ni borde säga till mig! Nu ska jag fortsätta plugga. Hoppas ni får en trevlig tisdagskväll (har man någonsin det en skolvecka?).

Ebba och moi. Kom till skolan nu Ebba!!

Kommentarer
Postat av: ebbbaaaa

Jag håller på att försöka förfriska mig! :D

2011-02-22 @ 22:46:19
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback