I got a feeling

2011-01-20 @ 21:33:41
Riktigt skön skoldag faktiskt! Hemkunskap, idrott, so och projektarbete. Soooft. Kikade i lite små affärer i stan men hittade inget speciellt. Var på Rudebecks men jag är ärlig talat lite besviken. Allt var så virrigt. Men jag tror undervisningen är super, och dom har bara mac datorer på hela skolan. Awesome! Tror nog inte jag ska gå där ändå. Söker antagligen men nu lutar det mer åt ekonomi och den linjen har inte dom.
Nu: Fixa mig, plugga, blogga
+ Hunter, jacka mm

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback