it's worth to live for those things you take for granted

2011-01-16 @ 22:21:00
Hej på er!
Hann inte blogga vidare mycket igår. Var och provred en häst och sen skulle vi passa min kusin. Vi gjorde egen glass, kollade på yes man och hade det mysigt. Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Skulle väg och träna med Olivia men det blev inte av av någon anledning, minns inte riktigt vilken...? Vi skulle få lite besök här hemma så jag drog igång ett cupcake-bak. Godare cupcakes har jag aldrig gjort! (inte för att skryta ;)) Har bild på pappas iphone så jag ska fjäska så han lägger över den på datorn. Ska även länka receptet!
Iallafall, jag har suttit ett tag och läst bloggar som handlar om olika tjejer som är utbytesstudenter i USA. Så ser jag på facebook att någon skrivit något om solsidan, programmet på fyran ni vet..? Så jag kollar på klockan och flyger upp ur stolen. Då hade jag såklart missat tjugo minuter. Sen skulle jag försöka sätta på våran nya tv, men jag fattar inte riktigt hur man gör så jag fick kolla på vår gamla kassa tjocktv i pappas rum... Så typiskt mig!
Men nu känner jag mig iallafall jävligt peppad att åka till usa ett år! Även om det är ganska långt kvar, typ två år, så har jag redan börjat planera. Sick! Ännu en sak som är typisk mig. Älskar att planera.
Jaja, enough about me. Hur har eran helg varit?
Återkommer strax med modeuppdatering!



Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback