shoo

2011-01-10 @ 15:32:38
Hej på er!
Vaknade riktigt sent idag, runt ett. Men det var riktigt skönt att sova ut sista dagen innan skolan börjar. Innan jag åt min nyttiga frukost gick jag ut på powerwalk tillsammans med musiken. Såg nog ut som ett fån, så som jag halkade runt! Iallafall, jag ska hoppa in i duschen nu och sedan plugga. Ska försöka fixa naglarna också, och öven träffa mammi som kommer hem från kryssning i dubai idag!
Läste att Elin Kling har designat för H&M. Ska bli roligt att se när dem kommer ut i butik!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja det ska bli himla kul att se kläderna!

2011-01-12 @ 11:37:09
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback