you are not me

2011-01-18 @ 20:38:43
Hejsan!
Har pluggat ett tag nu, men kommer inte riktigt vidare så jag tänkte att det var bäst att ta en paus! ;) Iallafall, promenaden hem var ju en händelse i sig. Så helt knasig. Det började med att det är några barn som skjuter raketer framför mig. Men det är lugnt och jag fortsätter gå. Kommer ikapp ett gäng barn som är ett år yngre än mig. Dom blockar hela gångbanan så jag får tränga mig igenom. Sen när jag väl har kommit förbi så hör jag att dom börjar klaga på mig och att jag hade kunnat säga "ursäkta" om jag ville gå förbi osv osv. Gash vad sånt är irriterande!! JÄKLA BARNRUMPOR. Iallafall, sen möter jag två små tjejer som är så där kanske 6-7 år. Dom pratar och sånt men sen börjar dom stamma för att dom stirrar så mycket på mig! Efter det möter jag min gamla lärare som har en så fruktansvärt ful röd pälsjacka. Vinröd. Och hon säger inte hej. Nähä de var ju kul! Möter sedan ytterligare en utav mina gamla lärare (denna hade jag för ett halvårsedan). Hon har blandat alla olika neonfärger i samma outfit. Fabolous! Förskräckligt fult. Och hon sa inte heller hej. Sen kommer vi till det enda riktigt glädjande under promenixen, och det var när jag tittade i brevlådan hemma. Mitt paket  från Nelly hade kommit! Har provat och sånt men det blir nog retur på en del, visar er senare!
Nu ska jag mumsa lite moussaka. TTYL

facelook

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

fin du är! Klänningen högst upp under september är från venus de milo =)

2011-01-18 @ 20:39:25
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback