you never went this good

2011-01-14 @ 20:22:48
Hej på er. Har av någon anledning blivit på fruktansvärt dåligt humör. Jag är trött, jag har läxor och mitt själförtroende är lägre än någonsin. Usch, jag vill bara lägga mig och sova tills det blir sommar. Behöver verkligen skriva av mig men jag vet inte vad jag ska skriva. Ingenting känns särskilt roligt längre... Och jag är så trött på dom flesta i min omgivning. Nu låter det som jag ska ta självmord, men det är inte så jag vill ha de heller, hoppas jag ni fattar. Jag behöver en paus från allt, utan krav, kompisar, skola och kanske till och med familj. Jag behöver en ego boost. Nu. Idag. Jag vet inte hur jag ska vara längre. Att vara sig själv gäller tydligen inte längre, och hur jag än försöker att vara som andra vill så blir det ju bara fel. Jag är inte perfekt. Och det är det som är problemet.
Jag ska försöka ta mig in till stan och köpa blondinbellas bok så snabbt som möjligt.
För det behövs verkligen.

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback