Pretty little liars 17.55 på trean

2011-07-03 @ 16:45:05
Hejsan. Nu sitter jag i bilen på väg till släktkalas. Har massa bilder och filmer från mässan som jg kan lägga upp sen när jag kommer hem vilket borde vara runt sju. Iallafall, till det jag skulle skriva om egentligen. Kommer ni ihåg när jag tipsade om en serie som heter pretty little liars? Det var typ i början av förra hösten. Nu ska säsong ett iallafall börja gå på tv. Den gå idag fem i sex på trean, så kolla in den! Det är min absoluta favvoserie, och jag kollar redan på säsong två som går på tv i USA nu. Super bra verkligen! Aja det var väl bara det jag ville säga så vi hörs senare! Xoxo

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback