Inte bra att bli sjuk nu

2011-07-03 @ 21:06:15
Tjolahopp. Är hemma från släktkalaset now. Är riktigt trött och känner att jag är på väg att bli sjuk så jag ska ta en GG kväll hemma i soffan och gå och lägga mig riktigt tidigt. Håller på att flytta över till devote så ska fixa lite med det ikväll också. Kör på den tillfälliga headern jag har nu på devote också, hoppas det är okej my dears? Ska mixtra ihop en ny så fort jag får syn på ett okej foto.
Idag var jag ju som sagt på mässa idag. Har lite bilder från den. Har en video också från när dom sjunger men den tar 17 år att ladda upp på videofyme så lägger upp den senare isånnafall!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback