mässa

2011-07-03 @ 12:10:49
God morgon! Igårkväll var min familj på middag hos våra favorit grannar, nämligen familjen Lindgren. Så när jag kom hem gick jag och la mig direkt. Jag tänkte ju lägga upp bilderna från resan men min syster har dem på sin kamera som hon har tagit med sig till orust... Så dom kommer upp först på onsdag/torsdag. Herre vad mycket ursäkter hit och dit. Ska verkligen försöka bättra mig.
Iallfall, nu ska jag iväg på konfirmationsmässa Hannapanna. Blir nog trevligt! Puss
Har på mig min blommiga blus todaaaay.

Kommentarer
Postat av: ebbaaa :D

(y)

2011-07-03 @ 20:05:05
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback