how many times will you try?

2011-06-09 @ 13:30:01
Godmorgon! Idag är jag ledig från skolan! Än så länge har jag bara tagit det lugnt och kollat på serier och ätit en go frulle. Nu tänkte jag planera outfit inför imorgon och fixa lite med det. Sen ska jag träffa Hanna och sist rida. Sista gången på ridskolan idag! Ska bli riktigt skönt att slippa det stallet för ett tag. Mitt tips, börja inte på Gunnebo Ryttarsällskap. :) Har varit väldigt bra nästan hela tiden jag har ridit där men de sista åren har det stället bara sjunkit i mina ögon. Det största problemet tycker jag har varit styrelsen som uppenbarligen har haft något emot mig och min familj. Sen så tycker jag att dem inte har några bra hästar kvar.
.
Jaja, har några inlägg på lager som kommer upp snart! Pusshaj
Gunnebos hemsida

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vart ligger Gunnebro? :)

2011-06-17 @ 16:48:09
URL: http://mdik.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback