I cant stand without you

2011-06-12 @ 23:43:30
Hello mis amigos! Nu ska jag snart gå och lägga mig men tänkte att jag skulle blogga först. Today har jag sovit lääänge, fikat hos min mormor (intressant jag vet) och lekt med fina Karolina. Ha, det rimmar. Mycket braaaaa dag om jag får säga det själv! Har kollat på film också, och beställt en fejn väska. Om jag har tur hinner den komma precis innan jag åker till Frankrike! Har börjat tagga för resan och har redan skrivit packningslista osv. Imorgon skulle vi till stan men det verkar inte som det blir av så jag får se vad jag hittar på. Får hoppas på fint väder så jag kan sola. Just det, ska försöka fixa min gitarr nu i sommar och lära mig spela. Men den behöver nya strängar, så om ni vet någon fin liten affär som strängar om gitarrer eller vad man nu säger kan du skicka iväg ett litet mejl! :)
Kände att det blev ett väldigt random inlägg här nu. Menmen, Goooooonatt!
The bag

Kommentarer
Postat av: emma

fin!

2011-06-13 @ 10:59:41
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback