gästblogg!

2011-03-12 @ 14:01:08
Hallå Kajsas läsare! Hanna heter jag, Kajsas frieeeeeeend.
Hon får uppdatera mer tycker jag allt? ;)
Iaf så tänkte jag bara kommentera det som någon hade skrivit om att hon "snodde" bilden med nitarna på från min blogg? Hon visste inte ens att jag hade lagt ut den, och jag bryr mig inte om hon lägger upp den. Speciellt inte eftersom att vi inte tänkte på samma saker när vi såg bilden. Jag syftade på nitarna, hon på linnet. Tycker även som Kajsa att det är väldigt konstigt att den som kommenterade vet att jag och Kajsa är klasskamrater? Då måste det ju nästan vara någon i typ våran klass som har skrivit kommentaren? :)
Skitsamma, lite konstigt bara att man inte vill stå för det man skriver.

KAAAAAAAAAJSA UPPDATERA MER NU! :)

Tack för mig! /Hanna

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback