hoppas inte att du är min vän

2011-03-11 @ 23:05:07
SVAR: Hej på dig Madde! Vet du vad? Jag hade inte läst min vän Hannas blogg innan du kommenterade. Därför visste jag inte att hon hade lagt upp den. Grejen är att jag tror att hon syftade på shortsen och jag på linnet. Uppskattar väldigt mycket att ni lämnar en bloggadress så att jag kan besvara era kommentarer, men det är bra om det finns någon blogg under länken också. Misstänker faktiskt att den som har skrivit denna kommentaren är någon jag känner, eftersom att varken jag eller Hanna har länkat varandra..? Buuuusted

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback