jag kallar på daj

2011-03-27 @ 16:39:04
Hejhej! Kom hem för en stund sen. Har varit på fika hos några vänner. Ser att det börjar snöa nu också precis när jag skriver detta. Jo men det är alltid kul med snö.......... FY.
Ska be min syster ta bild på maj sen så ni kan få se dagens outfit. Ska bara vänta tills det slutar snöa. Bara för att jag skriver detta nu så kommer det snöa hela dagen och kvällen. Bajs Sverige. TTYL
Gillar dessa. Ser väldigt höga ut på denna bilden men tror de är snyggare på. Måste införskaffa
ett par höga jeansshorts inför sommaren!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback