Man glömmer aldrig en KK

2011-03-19 @ 18:43:37
Har haft en halvbra dag men nu ser det ut som att kvällen blir muy bien! Födelsedagsmiddagen som skulle äga rum ikväll blev inställd. Tråkigt! Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra ikväll, gå ut med familjen på resturang eller dra hem till Ebba på filmkväll. Kanske kan slå två flugor i en smäll och hinna med båda under kvällen? Aja det löser sig. För övrigt har jag spenderat min eftermiddag solandes på baksidan i bara linne och shorts. Amazing! Och jag frös inte ens. Ska kanske till och med ta moppen ner till Ebba. Känns som att våren är på väg på riktigt nu!
Har inte alls orkat fixa mig idag, så det blir en casual facelook. Ska lägga upp outfit sen också om det blir så att jag hänger på resturang grejen!

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback