fascinated by a love affair

2011-03-25 @ 20:43:42
Tjenix. Har hängt en stund med Hanna nu på kvällen. Skulle på skräckfilmskväll med ett gäng vänner men jag orkar inte riktigt gå fler än tio steg utanför dörren så jag hoppar den. Stannar hemma på min systers twilight-kväll istället. Många olika temakvällar nu för tiden! Pappa har tjatat på mig hela veckan nu om att vi ska baka äpplepaj så jag får väl göra det nu då, haha!
Har suttit och kollat runt på olika klädsidor, och så tänkte att jag skulle ge kappahl en chans. Är verkligen aldrig inne i deras affärer nuförtiden. Tyvärr blev jag lika besviken som jag blivit tidigare och hittade ett snyggt plagg. Skärpning Kappahl!
Tyckte denna var rätt så fin. Finns i turkos också. Kostar dig 249 kr och finns då på Kappahl.

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback