Julafton 2013

2013-12-25 @ 19:00:00
Ett helt år har jag sett fram emot att få fira min favorithögtid i Sverige med älskade släkten. Även om jag är ofantligt tacksam för att jag fick uppleva amerikansk Jul, finns det inget som slår en klassisk, svensk jul á la familjen Andreasson! Årets Julafton visade sig bli helt perfekt, och tillsammans med mina kära åt jag julbord, lyssnade på julmusik, tog in julstämningen, delade ut julklappar och njöt av att spendera den mysigaste dagen på året med de som betyder mest. 
 
 

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback