Tradition efter tradition

2013-12-18 @ 22:04:39
I söndags var revyveckan officiellt sett över, och detta firade jag och några vänner med att gå till North American Sports Bar efter sista föreställningen. Men firandet var inte slut där, utan i måndags firade vi inofficiellt i form av revyfest. Kvällen började hos Mikaela med mat och drinkar och slutade oväntat nog hos Veronica där hela Rudebecks trängdes och dansade. Roligt var det i alla fall!
 
I går ägde ytterligare en av Rudebecks äldsta traditioner rum, den årliga Julfesten. Ettorna dansade, kören sjöng, bandet spelade, konferenciererna pussades, det bjöds på fika och samtliga hade det väldigt trevligt. Något trötta efter det konstanta firandet, tog vi in julstämningen och fäste uppmärksamheten på showen. Idag fortsatte vi väcka liv i julkänslan och jagade julklappar på stan, utan framgång. Och, för en gång skull, har jag ägnat kvällen åt något annat än skolarbete och istället gjort sådant som jag inte haft tid att göra på flera månader! 

Kommentarer
Jag måste bara säga, att om du ska kommentera anonymt, eller något i stil med "Jag bryr mig inte" så behöver du inte kommentera alls. Men andra kommentarer älskas. :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback